Vrácení zboží a reklamace

Pravidla a postup při vrácení zboží

V případě, že zboží nesplnilo Vaše očekávání, máte ze zákona nárok ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží od smlouvy odstoupit – zboží vrátit.

  • Zakoupený šperk vložte do původního obalu (dárkové krabičky) a pečlivě ho zabalte tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Se šperkem vložte do zásilky vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • Po obdržení a kontrole zboží, Vám budou peníze ve lhůtě 14 dnů vráceny.
  • Pokud je zboží, které vracíte částečně poškozeno nebo znehodnoceno (např. zamotané řetízky, poškozené zapínání apod.), vyhrazujeme si právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží nebo za uvedení zboží do původního stavu.
  • Při vrácení zboží náklady na dopravu nehradíme.
  • Zboží lze vrátit pouze uvedenými způsoby:
    • Odesláním na výdejní místo PPL / Zásilkovny:
      YACOMI
      Za mlýnem 1655/11
      Praha 4 - Braník
      147 00
    • Odesláním na adresu prostř. České pošty
      DUOS KZ Company s.r.o.
      P.O. BOX 47
      Praha 4 - Krč
      140 00

      Přes jiné dopravce (DPD, Geis apod.) zásilky nepřijímáme !!!

 Reklamace – Reklamační řád

  • Záruční doba zboží činí 24 měsíců.
  • Po obdržení bude zboží, které reklamujete, předáno k posouzení nároku na reklamaci.
  • Pro uplatnění reklamace využijte formulář pro reklamaci.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
    • Opotřebení věci jejím obvyklým používáním;
    • Neodbornou manipulací a používáním v rozporu s informacemi a pokyny k údržbě šperků;
    • Poškození živly;
    • Poškození nadměrným zatěžováním;
    • Poškození zboží přepravou (v tomto případě se reklamace řeší přímo s dopravcem).
  • V případě uznané reklamace má kupující právo na:
    • Odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
    • Odstranění vady opravou věci;
    • Přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace vč. odstranění vady je 30 kalendářních dnů.

Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet okamžikem, kdy je vada zákazníkem prodávajícímu vytčena. Jestliže nebude lhůta dodržena, má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od smlouvy.

  • Zboží lze reklamovat pouze uvedenými způsoby: 
    • Odesláním na výdejní místo PPL / Zásilkovny:
      YACOMI
      Za mlýnem 1655/11
      Praha 4 - Braník
      147 00

    • Odesláním na adresu prostř. České pošty
      DUOS KZ Company s.r.o.
      P.O. BOX 47
      Praha 4 - Krč
      140 00

      Přes jiné dopravce (DPD, Geis apod.) zásilky nepřijímáme !!!
  • Upozorňujeme, že skutečná barva se může lišit od barvy zobrazené na obrazovce. Tato odchylka může být způsobena různým rozlišením monitorů, kalibrací displejů, nastavením gamma hodnoty, jasu, kontrastu, vyvážením barev atd. Tuto možnou odchylku nelze odstranit a ani ovlivnit.